Kul gadget!

Tänkte bara lägga ett gott ord för en gratis gadget vi provat i drygt två månader. Det är en besöksräknare som registrerar vilka länder personer som besöker bloggen befinner sig i genom att ge dem en flagga. Utöver det finns även annan besöksstatistik och man kan också se flaggorna man har samlat på sig utplacerade på en världskarta. Klicka gärna på våran flaggräknare och titta runt själva.

Det är en trevlig räknare som man kontrollerar ofta för att se om det tillkommit någon ny flagga, och om så är fallet blir man lite glad! Funktionen rekommenderas varmt!

BESÖKANDE LÄNDER (från november -09)

free counters

2 kommentarer:

Herr Movarp sa...

Kul! Jag har ingen koll så jag skaffade en egen!

Ni har fått en utmärkelse för ett gott utfört arbete, spana in min blogg!

Anonym sa...

Hej! Vilken trevlig blogg. Jag hittade en jättevacker vas för 15:- på loppis en gång. Den var så otroligt vacker att jag bara var tvungen att ta med den hem. Väl hemma upptäckte jag att den var från Uppsala, Ekeby (ett svagt tryck under vasen). Det var en trevlig överraskning!

Ha en fin helg!