BildQUIZ nr 7

Först ska jag ursäkta mig. Jag hade missat en tävlingsdeltagares mail med ett QUIZsvar. Jag har trippelkollat alla mail igen, så det inte finns några fler oklarheter men det är bra om ni håller koll på er egen poäng och dubbelkollar med min redovisning.
Det är rätt många mail att hålla reda på och man är ju inte mer än människa..
Uppdaterad lista längst ner i inlägget. Tack Herr Movarp!

Nu till QUIZ 7!

Reglerna är enkla denna gång. Det kanske inte frågan är dock!
Ursäkta fotoblixtarna. Föremålen är helt svarta i glasyren.

Namnge serien (2 poäng) och formgivaren (1 poäng).

Ledtråd: Köket!

Ingen guldstjärnefråga denna gång.





Uppdaterad Topp 5 (Quiz 1-6)
1. UpsalaEkeby-bloggen 15
2. Mummagumma 13,5
3. AKL 12+2
4. Jan Åkerlund 12+1
5. Musseblomman 11,5
5. Herr Movarp 11,5


Ni har till kl 12, torsdagen den 19 november på er att svara. Kom ihåg, svara via mail.
LYCKA TILL!

0 kommentarer: