Blomkrukeskolan del 21 - sista delen

Nu har vi kommit fram till vårt sista inlägg i blomkrukeskolan och jag hoppas ni uppskattat det fastän vi inte haft så många att visa upp.

Sist ut blir ett nyinköpt ytterfoder ur serien "Pepita" av Ingrid Atterberg. Det är en av mina (och många andras) favoriter i kategorin krukor/ytterfoder.

Jag vet inte hur många det ska ingå i serien, men minst tre storlekar vet jag åtminstone att det finns.

Denna har nr 31 och måtten är 11,5 x 14 cm.



Tack för oss!

3 kommentarer:

Herr Movarp sa...

Visst är den snygg! Jag gillar också den varianten med gröna rutor, har en sån vas som jag fyndade för ett tag sen!

Blomkrukeskolan kommer vi säkert tillbaka till vid nåt tillfälle, tack för din medverkan!

Yvonne sa...

Underbar är vad den är!

Vill precis som Herr Movarp tacka för er medverkan i blomkruksskolan och säga att den nu tar ett tillfällgit lov, som håller i sig tills någon hittar ett antal nya spännande krukor och känner att det är dags att ta upp studerandet igen ;-)

Upsala-Ekeby samlarna sa...

Och tack för Er medverkan också!