Utmärkelser!


Först vill jag tacka för utmärkelser från Yvonne på 50-talskeramik och Herr Movarp på porslinsbloggen.

Mina utmärkelser går till:
1. femtiotalsjakten
2. porslinsbloggen
3. 50-talskeramik
4. upsalaekeby
5. ljuva50tal
6. skaffaren
7. svensktretro
8. sakerofinating

Det blev åtta...
Nomineringen för samtliga lyder: För ständigt intressanta och spännande inlägg som är lärorika och som gör en sugen på mer!

7 personliga saker om mig (det blev åtta här med):
1. Jag heter Kent och är 34 år och 359 dagar.
2. Gifte mig med min Jessica i oktober på ett slott.
3. Var rankad trea i Uppland i bordtennis som 13-åring.
4. Är samlare i själen (frimärken förr. Coca-Cola-prylar förr, har över 600 marvel serietidningar)
5. Jobbade 11 år som merchandiser (butiksplockare) på Coca-Cola.
6. Blev utsedd till årets merchandiser i Sverige på Coca-Cola 2007 och genom att ha vunnit sälj- och exponeringstävlingar fått åka till USA (New York, Las Vegas, Atlanta), Island och OS i Turin 2006.
7. Drabbades 2008 tråkigt nog av den obotliga nervsjukdomen ALS (mer om det i ett senare inlägg).
8. Jag ger ALDRIG upp!

Hejsvejs!

2 kommentarer:

Svenskt Retro, 50-70-tals porslin och design sa...

Tack snälla för det.

Randiga Tråden sa...

Tack för fakta om Dig, tufft. Håller med om att aldrig ge upp.